mammanmikaela

Alla inlägg den 5 november 2013

Av Mikaela - 5 november 2013 19:16

95 dagar kvar ?

Av Mikaela - 5 november 2013 14:42

Barnens mormor (mommo) skickade ett paket till barnen i för någon vecka sedan!
Stora prinsessan stod med stora lysande ögon att hon fått två färger av nytt nagellack!
"Mommo" skickade även en bild på sina naglar med samma färger med båda färgerna! Självklart skulle stora prinsessan ha "lika mommo mamma, jag vill ha samma".
Sagt och gjort fick jag anstränga mitt icke pysslande tålamod och ordna hennes naglar!
Resultatet blev att hon vart väldigt nöjd och tittade om och om igen på naglarna och sa att dom var fina!
Jag la undan nagellacken och gick ifrån i några minuter... Hör sedan stora prinsessan förbrilt under vatten på badrummet, jag tittar in och konstaterar att hon gjort lite själv också......
Henne kommentar var "ska vi göra om mamma, jag kan inte själv"....

Alla dagar som förälder inser man att ens barn inte alltid är en ängel!

Hyss eller inte, vi fick bort de iallafall och hon lär inte göra om de (tror jag...)

Ovido - Quiz & Flashcards