mammanmikaela

Alla inlägg under juli 2013

Av Mikaela - 30 juli 2013 23:00

Nu sitter vi här på Öland, Böda Camping!

Skriver mer imorgonkväll, nu blir det kort spel med mannen innan sängen!

Av Mikaela - 24 juli 2013 20:41

Njuter av stilla, lugn, familj och kärlek!

En bild säger mer än tusen ord!

Av Mikaela - 23 juli 2013 12:15

Ännu lever vi i hjulhuset, solen skiner varje dag och igår fiskade vi med kastspöt, gissa vem som fick upp sin första fisk i livet?!
Jo jag, jag fick en fisk för första gången i mitt liv! Dock har jag inte fiskat förs för ett år sedan, men nu fick jag en abborre :), en rätt lagom stor också, jag är både stolt samtidigt som jag grät av ångest för fiskens liv! Men sambon fick två han också så det blev kräftburar i vattnet igårkväll och idag ska dom dras upp :).
Jag varken äter eller tål skaldjur men sambon gör och idag ska vi även få besök av våra vänner F och M med deras lilla dotter som är Mollys jämnåriga vän!

Nu ska jag njuta i solstolen, sen kommer gästerna!
Ha en fortsatt mysig Tisdag! :)
/M

Av Mikaela - 22 juli 2013 19:14

Semestern fortsätter, UNDERBART!

Av Mikaela - 21 juli 2013 19:43

Nu är dessa två senaste föräldraledigaveckor slut och nu övergår vi till semester!
Den riktiga semestern inledde vi ned att åka iväg med vårt kära hjulhus. Ett hus på hjul helt enkelt, enkelt att bara dra bakom bilen, ställa ner, sätta upp ett förtält och pang så bor vi i ett hjulhus.

Nu njuter jag av kärlek, familj och underbara nybildade minnen som vi skapar :)
/M

Av Mikaela - 19 juli 2013 04:46

En vän, en gammal vän, en gammal vän har lämnat mig.
En olycka på Gotland, en olycka med bil och han var en av dessa tre som satt i bilen!
Adam dog direkt pga alla svåra skador!
Adam, du var för alla en väldigt glad och sprallig person och ingen ville dig aldrig någonsin något elakt. Du hade inget otalt med någon. Du var helt enkelt genomsnäll.
Vi har många många minnen ihop, dela du och din cykel (cykeladam var smeknamnet av dom flesta).
Jag minns dagar då jag var nere och du piggade upp mig med dina roligheter!
Jag minns festligakvällar med gänget i bygdegården och även kvällarna hemma med gänget.
Jag minns hur du alltid haft ett öga och sagt att jag var som en lillasyster för dig!

Nu är du inte med oss längre, du lämnade världen för tidigt tycker jag som så många andra!!

Vila i Frid Adam, min gamle vän <3

Av Mikaela - 16 juli 2013 21:55

Jag älskar den här människan!

Mer än ord kan förklara...

Av Mikaela - 16 juli 2013 21:54

Life, livet...
Livet går upp och ner, vägen svänger hit och dit, går upp och ner, i både bergstoppar och lågt ner i djupa skogar!

Det värsta som finns är att gå vilse.
Att inte längre veta vart vägen ska gå.

Ovido - Quiz & Flashcards