mammanmikaela

Alla inlägg den 20 augusti 2013

Av Mikaela - 20 augusti 2013 23:03

Än inga gråa hårstrån jag fått.
Än inga rynkor synts till.
Ändå blev jag ett år till i Söndags...

Under min 22år på denna jord har jag hunnit med mycket!

Jag har gått ut skolan, haft dansen nära mitt hjärta genom alla år, fått två underbara barn, hittat människan jag vill dela mitt liv med, flyttat ifrån ön där jag växte upp, rest, och mycket där till.

Sist men inte minst har jag och min livskamrat varit förlovade i två år nu!

Av Mikaela - 20 augusti 2013 22:58

För ungefär ett halvår sedan fick jag in en del i min journal om stress, kollaps, ångest och tankeattacker!

Det var skönt att få det ord på ord men samtidigt fruktansvärt jobbigt att ta sig igenom!
Att ta sig igenom sig själv, att ta sig upp men efter många om och men...
Att undvika vissa måsten, att släppa tråkiga ting och göra något roligt och bli en livsnjutare.

Jag satte den sista pusselbiten nu under sommaren men snabbare gjort än sagt så börjar jag falla tillbaka, men denna gång kan jag få min hjälp fortare och jag hinner inse allting innan de går utför.

Detta är min verklighet i själen.
/M

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards