mammanmikaela

Alla inlägg den 8 juli 2013

Av Mikaela - 8 juli 2013 11:01

Jag beställde sol på semestern, och visst har vi de :).
Igår var en toppen dag med familjen hemma vid min svärmor och svärfar!
-"prat,skratt,bad,båt,fiske,mat,jordgubbar,familj,kä
rlek,glädje,barn,sol"
Och en massa fler ord sammanfattar gårdagen!

Idag är de sol igen, mini vaknade vid halv åtta och tyckte familjen skulle gå upp... Jag kämpade till halv nio med att försöka få vila lite till men sen var de bara att gå upp!
Jag tog med mig mina två prinsessor och fyrbentavännen och gav mig ut i skogen där de blev smultronätning, blomplockning!
Nu leker stora prinsessan i lekstugan och hoppar studdsmatta! Jag går här och försöker får mini att sova middag i vagnen då hon är trött! SemesterNissen som jag lever med njuter ännu av sängen pga en hostighals och halv fungerande kropp idag, jag håller tummarna för att han kommer upp senare med ett leende och mår bra och kan få slippa sin hosta!

Nu sover mini vilken sekund som helst och då blir de på med bikini och njuta av solen i hopp om att bli ännu lite brunare :).

Ha en bra dag allihopa!
/M

Ovido - Quiz & Flashcards