mammanmikaela

Direktlänk till inlägg 2 juli 2013

Mitt livs kärlek!

Av Mikaela - 2 juli 2013 09:48

Jag trodde inte det här var möjligt. Är det det? Är det möjligt? Det är över två år sedan nu och det pirrar ännu. Vet du det min fina kärlek? Förstår du vilka känslor jag har för dig?

Älskling, jag önskar du visste att jag brukar ligga och titta på dig när du sover. Vet du hur fin du är just precis då? När allt är stilla. När du bara är. Jag älskar det, ditt lugn.

Jag önskar du visste att jag ibland får ont i hjärtat för att jag älskar dig mer än vad som rymmer inom mig. Att jag ibland känner så mycket så jag inte vet var jag ska ta vägen med alla känslor.

Visste du det?

Jag önskar du visste hur säker jag är på dig. Att jag dedikerar kärlekslåtar till dig. Att jag pratar med mina tjejkompisar och berättar om hur fantastisk du är. Att jag vill visa upp dig för alla jag känner och presentera dig som mitt livs kärlek.

Fan vad fint det här är. Och trots att vi tjafsar som hund och katt ibland så vet vi ändå att vår kärlek kommer övervinna det. Att i slutändan, när natten kommer, så är det ändå du och jag. Du och jag. Vi. Oss. Vårt.

Jag älskar dig.
Varenda version av dig.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela - 22 december 2013 21:02

Hejtjohopp va kul Nu är det åter jul Nu är det glögg skinka och sill å en liten Skåne om man vill Nu doftar gran och hyacint Nu äts det knäck å kyssar av mint Nu tänds granen å glitter glimmar Nu vi hittar på rader som rimmar Nu är det snart ...

Av Mikaela - 14 december 2013 08:50

I Tisdags hade ett år gått sedan vi fick våra lilla älskade mini prinsessan Molly! Tågljuset byggdes ihop! Fick en bobbycar av farfar och farmor! Blåste ut ljuset med farfar! ...

Av Mikaela - 14 december 2013 08:46

När de skriker i min kropp. När allting bara tar stopp. Tår efter tår får jag torka. Jag vill bara stänga in mig i ett rum, låsa och bara vara. Vill inte träffa någon, utan bara få vara! De är nu... Nu jag är nere i en period. ...

Av Mikaela - 10 december 2013 15:45


http://bossan.musikhjalpen.se/insamling/hundsporten

Av Mikaela - 7 december 2013 19:56

Mini och fyrbenta. Minis första pulkatur :) Min egna lilla syster, hennes hund och min stora tjej! [Bild] Mina tre små stjärnor! ...

Ovido - Quiz & Flashcards