mammanmikaela

Alla inlägg den 6 maj 2013

Av Mikaela - 6 maj 2013 21:20

Vädret ser lovande ut imorgon :).

Av Mikaela - 6 maj 2013 17:00

Idag har vi ett helt underbart väder här hemma, solen skiner och den värmer riktigt skönt! Fåglarna kvittrar och blommorna slår mer och mer ut.
Nu är våren här på riktigt kan jag lova, idag är det nästan så det är på gränsen till sommarkänsla i min kropp!

Stora prinsessan har idag varit på dagis, jag och lilla prinsessan har varit på promenad och myst men samtidigt städat en del med tanke på att jag nu genomgår en ordentlig städsanering i vårt hus! Från topp till tå ska det bli rent från smygdamm, kvalster, hundhår och allt där till.

Just nu sover lilla prinsessan i vagnen, stora prinsessan leker, fyrbenta vännen ligger i skuggan och vilar medans jag njuter av solen strålar emot mitt ansikte :).

Snart blir det matlagning i följd av fortsatt städning innan båda barnen ska sova!

Ha en fortsatt trevlig eftermiddag och kväll.
/M

Ovido - Quiz & Flashcards