mammanmikaela

Alla inlägg den 22 maj 2013

Av Mikaela - 22 maj 2013 11:42

En vän skriker på hjälp.
En vän vill inte ta emot hjälp.
En vän stänger av omvärlden.
En vän går ner och blir deprimerad.
En vän skriker efter hjälp.
En vän väljer att stänga hjälpen ute.
En vän vill ta sitt liv.
En vän säger hejdå.
En vän överlevde.
En vän säger nej till hjälp.
En vän skriker på hjälp.
En vän vänder ryggen totalt.

Min vän är den vän jag pratar om, allting läggs på mina axlar och jag klarar det inte längre.
Vad ska jag göra med vännen?
Ingenting hjälper och vännen går ändå sin egen stig och gör sitt eget race vad jag än gör, hur jag än säger, även om jag ställer upp i ur och skur.

/M

Av Mikaela - 22 maj 2013 02:11

Vart är John Blund?
Har han glömt mig ikväll?
Att somna ikväll verkar helt omöjligt... Ligger här och vrider på mig, har ont i rygg och nacke så huvudvärken värker till 100% och jag har just intagit en Ipren i hopp om att all värk kan läggas åt sidan så jag kan få somna för Gud så trött jag är!!!

Godnatt /M

Ovido - Quiz & Flashcards