mammanmikaela

Alla inlägg den 8 maj 2013

Av Mikaela - 8 maj 2013 14:51

Idag tar den tunga och lite fuktiga luften kol på mig och barnen! Det känns som riktig åskvärme, ni vet sådär som det är innan åskan och regnet kommer!

Jag sitter just nu här med lilla prinsessan som just somnat, idag har hon varit riktigt envis så hennes middagssovning blev inte förs nu.
Min älskade lilla prinsessa blir snart fem månader, hon vänder sig från rygg till mage, hon greppar tag i allt, är med och ser allt som händer, och nu sitter hon hyfsat stadigt själv på golv :).
Hon börjar bli stor, snart ett halv år!!! Tiden går fort nu!

Nä nu sover hon så jag ska ta och göra rent akvariumet för våra två sköldpaddor!
/M

Av Mikaela - 8 maj 2013 02:13

Denna dag har gått totalt ett i ett.
Började med en skön promenad i skogen med fyrbenta vännen, fortsatte med att vara ute och ligga på filt med lilla prinsessan i skuggan tills hon så snällt somnade i vagnen då jag började städsaneringen av huset!
Varför just ordet städsanering, jo så ni det är städning från topp till tå, sängar, kläder, gardiner, dammning, dammsugning, moppning, avtorkning, skåpstädning, källarstädning!
Allt av vad ni kan komma på i ett hus, pga min troliga kvalsterallergi!

Ikväll har det varit lugna gatan i huset, och imorgon blir det lugnt då mannen kommer hem senare på kvällen :).

Nu godnatt! /M

Ovido - Quiz & Flashcards