mammanmikaela

Direktlänk till inlägg 18 maj 2013

Fem månader.

Av Mikaela - 18 maj 2013 10:47

Lilla Prinsessan har nu blivit hela 5 månader i veckan som varit och nu kan hon helt själv stabilt utan problem sitta helt själv. Hon är så pass stabil att hon kan sitta och börja sig åt sidor för att hämta saker och dra till sig utan att ramla!

Tiden går så otroligt fort tycker jag!!

Något mer min lilla prinsessa har kommit på är gåstolen, gåstolen är väldigt roligt och det som jag reagerade på var att hon faktiskt kan ta sig fram i den, detta gör mig lite skrämande då jag absolut inte vill att min lilla tjej ska kunna gå för tidigt i livet då det kan vara väldigt riskabelt när hon inte är utvecklad helt för att kunna gå och tänka lite mera. Men vi får se, bort med gåstolen och så får hon hålla sig till hoppgungan och barnmatstolen som hon kan sitta i så snällt.


Just nu sitter lilla prinsessan här bredvid mig och tycker nog att jag börjar bli lite tråkig eftersom jag inte leker med henne. Så nu ska jag ta och umgås lite med lilla prinsessan i väntan på att solen ska titta fram mer och mer idag då vi kan gå ut och njuta av solens strålar och alltanbygge!


/M

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela - 22 december 2013 21:02

Hejtjohopp va kul Nu är det åter jul Nu är det glögg skinka och sill å en liten Skåne om man vill Nu doftar gran och hyacint Nu äts det knäck å kyssar av mint Nu tänds granen å glitter glimmar Nu vi hittar på rader som rimmar Nu är det snart ...

Av Mikaela - 14 december 2013 08:50

I Tisdags hade ett år gått sedan vi fick våra lilla älskade mini prinsessan Molly! Tågljuset byggdes ihop! Fick en bobbycar av farfar och farmor! Blåste ut ljuset med farfar! ...

Av Mikaela - 14 december 2013 08:46

När de skriker i min kropp. När allting bara tar stopp. Tår efter tår får jag torka. Jag vill bara stänga in mig i ett rum, låsa och bara vara. Vill inte träffa någon, utan bara få vara! De är nu... Nu jag är nere i en period. ...

Av Mikaela - 10 december 2013 15:45


http://bossan.musikhjalpen.se/insamling/hundsporten

Av Mikaela - 7 december 2013 19:56

Mini och fyrbenta. Minis första pulkatur :) Min egna lilla syster, hennes hund och min stora tjej! [Bild] Mina tre små stjärnor! ...

Ovido - Quiz & Flashcards