mammanmikaela

Direktlänk till inlägg 21 maj 2013

Bebismys och kaffe.

Av Mikaela - 21 maj 2013 20:46

Idag har det varit en hyfsat stilla dag! Det hände inte så mycket, igår skulle jag vara snäll emot min sambo och gräva lite hål i marken för våra plintar som ska ner i backen i helgen då vi håller på att bygga altan. Men när jag stod där och hade grävt som en galning i en timme sa de pang i ryggen och hejda grävningen... Idag är jag väldigt stel och har fruktansvärt ont krysten och det stramar upp emot nacken så jag får en huvudvärk.Stora prinsessan åkte iväg till dagis vid 10 och efter där åkte jag och lilla prinsessan för att handla och sedan hem igen för lite lek och påhittigheter i en följd av middagssovning på 2 timmar och faktiskt så somnade jag också i en timme vilket var välbehövligt.Hämtade stora prinsessan vid 15 och kring 16 kom min vän Frida och hennes dotter Meja som är 2,5 ,månad yngre än min lilla prinsessa hit på bebismys och kaffe, väldigt trevligt!!!!!Nu har det blivit kväll och lugnet har dragit sig in över huset då båda mina barn sover och hunden har också även lagt sig för sängen.Nu blir det att ringa sambon för att prata igenom dagen sen blir det ett samtal med en gammalt gäng följd av sängen.Ha en fortsatt trevlig kväll. /M

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela - 22 december 2013 21:02

Hejtjohopp va kul Nu är det åter jul Nu är det glögg skinka och sill å en liten Skåne om man vill Nu doftar gran och hyacint Nu äts det knäck å kyssar av mint Nu tänds granen å glitter glimmar Nu vi hittar på rader som rimmar Nu är det snart ...

Av Mikaela - 14 december 2013 08:50

I Tisdags hade ett år gått sedan vi fick våra lilla älskade mini prinsessan Molly! Tågljuset byggdes ihop! Fick en bobbycar av farfar och farmor! Blåste ut ljuset med farfar! ...

Av Mikaela - 14 december 2013 08:46

När de skriker i min kropp. När allting bara tar stopp. Tår efter tår får jag torka. Jag vill bara stänga in mig i ett rum, låsa och bara vara. Vill inte träffa någon, utan bara få vara! De är nu... Nu jag är nere i en period. ...

Av Mikaela - 10 december 2013 15:45


http://bossan.musikhjalpen.se/insamling/hundsporten

Av Mikaela - 7 december 2013 19:56

Mini och fyrbenta. Minis första pulkatur :) Min egna lilla syster, hennes hund och min stora tjej! [Bild] Mina tre små stjärnor! ...

Ovido - Quiz & Flashcards