mammanmikaela

Alla inlägg den 2 juni 2013

Av Mikaela - 2 juni 2013 23:20

Jag är så otroligt trött, samtidigt så kan jag som vanligt inte somna på Söndagskvällen...

Mannen har åkt på en ny jobbvecka igen som vanligt och är på annan ort, men som tur är kommer han hem tidigare!


Istället för att bara ligga och vända och vrida på sig har jag börjat fundera på en överraskning till min kära sambo. Jajamen, jag älskar att överraska honom, litet som stort, skämma bort eller bara göra något extra ibland.

Men den här gången kommer jag stå på stort i överraskning :), och vad det är kommer ni att läsa om när de väl kommer att ha hänt eller så kommer jag inte skriva de alls och då får ni helt enkelt vara utan ;)...

Imorgon blir det fortsatt planering av överraskningen, men jag har min plan och det kommer att gå i verk som vanligt :D


Åhh nu blev jag helt varm inombords, jag älskar honom så otroligt mycket! Min kära fästman!


Nu blir det natti natti förhoppningsvis.

Men iallafall, nu är klockan 23.23 så någon tänker på mig. Hoppas det är min kära man som drömmer om mig då han ligger och sover vid det här laget!


/M

Av Mikaela - 2 juni 2013 10:22

En kväll att minnas blev till en natt jag bara vill glömma...

Vad som händer nu, de vet jag inte.
Det återstår att se!

Tiden läker sår, går detta sår att läka?
Innerst inne hoppas jag de!

/M

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards