mammanmikaela

Alla inlägg den 3 juni 2013

Av Mikaela - 3 juni 2013 20:13

Underbaraste och duktiga sambon har varit duktig, inte är han snickare utan grävmaskinist och ändå har han gjort en helt fantastiskt fin altan!

Trallen är klar och halva räcket är klart, troligen blir trappen och andra delen av räcket klart inom närmaste tiden om jag känner min älskade sambo rätt.

Nog om de...
Idag har de varit fruktansvärt varmt, 24 grader i skuggan och ni kan ju gissa er till vad jag har gjort!
Jo jag har umgåtts med mina barn och hund utomhus och medans lilla prinsessan sov middag i vagnen la jag mig på altanen och solade, riktigt skönt och solbrännan börjar komma fram mer och mer.
Just nu sover barnen och även hunden har kastat in handduken för idag och lagt sig med ett ben och somnat, själv sitter jag fortfarande på våran underbart härliga altan med en kaffe och njuter av stillheten.

Aldrig trodde jag att jag skulle njuta av landet, men nu bor jag på landet och jag njuter av vindens sus, trädens grenar som dansar med vinden, sommarenslandsdoft, tystnaden och andas lugnt och harmoniskt in den avgasFRIA luften!

Blir nog en kaffe till innan duschen och sängen kallar :).

Ha en fortsatt trevlig måndagskväll.
/M

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards